Munn-til-Munn

14.11.14

Ukens tips (38-2014): Vis deg fra din mest ekstreme side

Filed under: Summ,Ukens tips — Roy Dahl @ 11:04
Tags: , , , ,

Innen Munn-til-Munn Markedsføring snakkes det ofte om budskapsbærere. Det er den type stoff som er spennende, lett å snakke om og som bærer med seg Munn-til-Munn Budskapet ditt.

Et eksempel er Motoped, et selskap som driver med motoriserte fjellsykler. De laget en «Motorisert Overlevelses-sykkel». Den ser ut som en perfekt fluktsykkel da den er påmontert et armbrøst, en vannkanne, noen fallskjermsnorer, en øks, en baufil og en spade.

Foto fra Motoped

Foto fra Motoped

Denne  motoriserte overlevelses-sykkelen er ikke til salgs – ennå. MEN – den har ført til at mange snakker om den og mange bestiller Motoped’s vanlige motoriserte sykkel. De var faktisk på ett tidspunkt utsolgt.

Det er flust av flotte sykler på markedet, men det er ikke mange av dem som har påmontert en armbrøst. Ekstreme historier som dette er typiske Munn-til-Munn Budskapsbærere som også bærer med seg det du vanligvis selger.

 

Likte du innlegget? Del med en venn.





Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.